28 november, 2010

Min dag.

Orkade inte skriva igår så jag passar på att göra det nu när jag sitter på bussen mot Jönköping så måste jag fördriva tiden..
Efter att ha suttit och funderat har jag inte kommit på något bra att skriva som beskriver kärlek.. så jag skippar helt enkelt denna och hoppar vidare till dagens. Men om jag en dag kommer på något bra att skriva om kärlek så ska ni få veta.


Min dag i övrigt har varit fin. Dagen började med frukost och ljuständning med Mamma. Pappa fick tyvärr åka och jobba i morse. Vi begav oss till kyrkan för adventsgudstjänst. En fin och bra gudstjänst, Andreas som mötesledare och Ingemar predikade och gjorde det sjukt bra som vanligt när han står där framme. Sen passade jag på att hälsa på lite släkt och vänner som man inte träffar allt för ofta.

Efter fika så begav sig jag och mamma till stan för att kolla på julskyltningen och kolla lite i affärer innan vi åkte hem. Då jag började med maten och packade medan mamma var ute och skottade. Sen begav vi oss in till staden igen och träffade några vänner till mamma och pappa innan jag skulle till bussen och där sitter jag nu och försöker fördriva tiden..

Inga kommentarer: