29 november, 2010

Min bästa vän.

Det finns många vänner som är så sjukt fina och som jag är så sjukt glad över att jag har. Att välja en funkar inte. Därför kommer detta inlägg tilldelas två vänner som betyder lite extra, Hanna och Mimmi. Ni är så sjukt fina och jag är så glad över att jag har er! Jönköping hade inte varit sig likt utan er, ja det hade varit som det är nu när ni är borta.

Långa promenader, baka och gunga är bara några saker vi är lite extra bra på. Jag längtar till jul då vi tre är samlade i samma stad. Trion ska återförenas!
Vi är ganska duktiga på att prata också speciellt om att vi kommer lyckas innan vi är 80. Det är målet i livet.

Med Hanna har jag tillbringat två fina sommarkvällar med vår älskade Lassa och Melissa. Vi har även spenderat fyra fina dagar i Bryssel. När jag är i Hannas sällskap känner jag mig trygg, jag känner mig hel. Det är inte långt från skratt när vi är tillsammans!

Utan Mimmi hade jag inte varit med om så mycket äventyr. Det är lite av vår grej och att gunga, det får inte glömmas. Sen får vi inte glömma bort våra fina brädor som vi tyvärr inte har rasta tillsammans så många gånger, men det ska bli fler. Även med Mimmi är skrattet alltid nära.

Ni är så fina och jag älskar er! 

1 kommentar:

Hanna sa...

FINASTE DU, jag blir helt tårögd. Det är helt sanslöst vad jag saknar dig. Du är så fin och om tre veckor ska vi kramas tills vi spricker! <3<3<3