23 december, 2010

Julledig!

Äntligen har jag mina fyra dagars ledighet. Som jag har väntat och längtat! Det ska mysas med familjen och släkten, åka pulka och njuta av snön. Ja och ha det fint helt enkelt som man ska ha när man är ledig. Nu håller vi alla tummar vi har och ber att pappa ska slippa ge sig ut i natt och skotta för vi vill ju tillbringa och fira julen med honom!

Annars har den sista veckan spenderats med fina vänner som kommer hem för julledigt och jobbats en hel del, som vanligt. I måndags var det mys med Hanna och Mimmi, äntligen var vi samlade igen. Det fickades och pratades en massa. När Hanna sen hade övergett oss begav sig jag och Mimmi ut till den bästa gungan och lite åkning på stora snöhögar. Fint vare.

Nu vill jag bara önska er en riktigt God Jul! Hoppas ni får en fin helg med nära och kära.

Inga kommentarer: